maanantai 16. elokuuta 2010

Tuplista

EDIT: Minulla oli ilo tehdä Anne S.:n järjestämän Tupliksen kakkososan kortit Ainon lähettämistä kuvista, tämmöisistä:
Niistä tein ATC:t "Taivaasta sataa":
Ja "Pakotie - Anastasja ja Aleksei":
- Minulla sattuu olemaan nimellä "Anastasia" julkaistu kirjakin, nimeltään "Veljeni Aleksei", joka kertoo siitä, miten nämä Venäjän perilliset pääsivät sittenkin pakoon. Kirjailija salanimellä, tarina legendaa - ehkä, mutta ken tietää...
Mahdottoman ihanaa tämä Tuplis aina! Ritulta tuli tänään postia, ATC:t minun lähettämistäni kuvista (ruokaileva poika ja silta - aika vaikeat kuvat, minun mielestäni).
Ritu oli tehnyt tosi oivaltavat ja kauniit kortit, "Terveellinen välipala" (hyvä, ope!) ja "Pienessä veneessä suuressa maailmassa":
Kiitos, Ritu, tykkään molemmista valtavasti!
Ja upea on kyllä tuo lamppukorttikin, joka taustalla näkyy. (Huomaatkos, kun lankeaa laskevan auringon säde siihen osuvasti, niinkuin lamppu valaisisi oikeasti?)
Muuten täällä on nautittu (?) vatsataudista (isäntä ja minä) ja hammassärystä (esikoinen). Että semmonen perjantai, 13. pvä.

2 kommenttia:

Ritu kirjoitti...

Nämä kuvat olivat minulle tosiaan haastavat, kuten haasteessa kuuluukin olla. Vaan kiva oli tehdä kortit ja mukavaa, että kelpasivat . Pikaista paranemista teille jokaiselle, toivottavasti viikonloppuna jo helpottaa !

aino kirjoitti...

Sellaista se muisti teettää, en yhtään muista tuollaista kupolikattoa. Tuo tsaariperhe sitten sitäkin tutumpi. Kiitos vielä toisenkin kerran näistä tosi upeista korteista.